کمد

بهترین رنگ برای کمد دیواری اتاق خواب 2024

بهترین رنگ برای کمد دیواری اتاق خواب

در زمانهای قدیم از کمد های معمولی برای جای دادن لباس ها استفاده می شد. اما امروزه این کمد های قدیمی جای خود را به کمد دیواری و قفسه بندی ها داده اند. وجود کمد دیواری در اتاق موجب مرتب تر شدن فضای کلی اتاق خواب، زیبا تر شدن دکوراسیون و دلباز تر شدن اتاق خواب خواهد شد. اما در این بین انتخاب بهترین رنگ برای کمد دیواری اتاق خواب نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و تاثیر بسزایی در دکوراسیون دارد. در این محتوا از فیسوود می خواهیم در این خصوص و انتخاب مناسب ترین رنگ برای کمد دیواری توضیحات مفید و کاربردی را به شما ارائه دهیم. پس همراه ما باشید.

انتخاب بهترین رنگ برای کمد دیواری اتاق خواب

شاید فکر کنید که انتخاب رنگ کمد دیواری کاملا سلیقه ای بوده و هیچ معیاری در این خصوص به جز خواست و سلیقه شما وجود ندارد. اما باید بگوییم که این یک تصور اشتباه  است. بسیاری از افراد با انتخاب رنگ نامناسب برای کمد دیواری خود موجب شده اند تا فضای اتاق آنها گرفته تر، کوچک تر، شلخته و تاریک و دلگیر به نظر برسد. پس اگر نمی خواهید که دچار این مشکل شوید باید بهترین رنگ برای کمد دیواری اتاق خواب خود انتخاب کنید. انتخاب مناسب ترین رنگ به عوامل متعددی بستگی دارد و با بررسی شرایط و نوع دکوراسیون اتاق شما، می توان به رنگ مناسب رسید. همچنین شما باید در خصوص ترکیب و هارمونی رنگ ها نیز اطلاعات کافی داشته باشید. چرا که ترکیب برخی از رنگ ها نه تنها زیبا نیستند بلکه به طور کلی جلوه کمد دیواری و اتاق خواب را زیر سوال می برند. در ادامه به چند مورد مهم در خصوص انتخاب بهترین رنگ برای کمد دیواری اشاره خواهیم کرد.

انتخاب بهترین رنگ برای کمد دیواری اتاق خواب

انتخاب رنگ متناسب با ابعاد و فضای اتاق

_ اول اینکه شما باید رنگ کمد دیواری اتاق خواب خود را متناسب با ابعاد و میزان فضای موجود انتخاب کنید. انتخاب رنگ های تیره، جیغ و یا استفاده از ترکیب چندین رنگ شلوغ برای کمد دیواری اتاق خواب کوچک، می تواند فضای اتاق را محدود تر و دلگیر تر نشان دهد.

انتخاب رنگ براساس میزان نور اتاق

_ اگر نور به میزان کافی به اتاق شما نمی تابد یا به اصطلاح اتاق خواب شما نور گیر نیست بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید. چرا که رنگ های تیره موجب تاریک تر شدن فضا اتاق می شود. اما رنگ های روشن نور را انعکاس داده و موجب می شوند تا فضای اتاق شما از آنچه که واقعا هست، روشن تر و نورانی تر به نظر برسد.

انتخاب رنگ براساس سبک دکوراسیون اتاق

_ اگر سبک کمد دیواری و یا به طور کلی دکوراسیون اتاق خواب شما کلاسیک، مدرن، سنتی و غیره است حتما به این موارد توجه داشته باشید و رنگ کمد دیواری را متناسب با دکوراسیون و سبک آن انتخاب کنید تا هارمونی لازم را ایجاد کند.

انتخاب رنگ برای پسر یا دختر؟!

_ مورد بعدی که باید به آن دقت کنید این است که اتاق خواب برای پسر است یا دختر؟ آیا این اتاق خواب متعلق به زوج است؟ این موارد نیز در انتخاب رنگ مناسب برای کمد دیواری نیز بسیار موثر خواهند بود.

بهترین رنگ برای کمد دیواری اتاق خواب کدام است؟

همانطور که گفته شد در انتخاب بهترین رنگ برای کمد دیواری اتاق خواب باید به عواملی همچون ابعاد اتاق خواب، میزان نورگیر بودن آن، سبک کمد دیواری و دکوراسیون اتاق خواب توجه داشته باشید. با توجه به این موارد می توانید رنگ مناسب را انتخاب کنید. با این حال برای راهنمایی بیشتر شما عزیزان و جهت ایده به چند مورد از بهترین رنگ ها برای کمد دیواری اتاق خواب اشاره خواهیم کرد.

مشاوره رایگان و ارتباط مستقیم با کارشناس فروش

مرکز تخصصی تولید تخت کمجا و تاشو با پشتیبانی 10 ساله

رنگ سفید بهترین انتخاب برای کمد دیواری اتاق خواب

یکی از بهترین رنگ هایی که می توان برای کد دیواری اتاق خواب انتخاب کرد، رنگ سفید است. این رنگ همیشه روی بورس بوده و هیچگاه از مد نمی افتد. همچنین رنگ سفید با هر نوع سبک و دکوراسیونی هماهنگ می شود و می توان برای اتاق زوج، اتاق پسرانه و دخترانه استفاده کرد. انتخاب رنگ سفید برای کمد دیواری اتاق خواب موجب می شود تا فضای اتاق شما دلباز تر، مرتب ر و نورانی تر به نظر برسد. پس اگر اتاق خواب شما کوچک و بدون نور کافی است، رنگ سفید می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. همچنین ترکیب رنگ سفید با رنگ هایی از جمله طیف های طوسی، مشکی، طیف های سبز، زرشکی و غیره هارمونی به شدت جذابی را ایجاد خواهد کرد.

رنگ سفید بهترین انتخاب برای کمد دیواری اتاق خواب

انتخاب رنگ طوسی برای کمد دیواری اتاق خواب

از دیگر رنگ ها که می توان به عنوان بهترین رنگ برای کمد دیواری اتاق خواب معرفی کرد، رنگ طوسی است. طوسی دارای طیف های رنگی گسترده ای بوده و هر یک از آنها از جذابیت و زیبایی خاصی برخوردار هستند. حتی می توانید از ترکیب یک یا دو رنگ طوسی نیز برای کمد دیواری اتاق خواب خود استفاده کنید. به طور کلی این رنگ خنثی بوده و هم برای دختران و هم پسران مناسب خواهد بود. حتی می توان از این رنگ برای کمد دیواری اتاق خواب زوجین نیز استفاده کرد. البته در این شرایط بهتر است که رنگ طوسی را با رنگ سفید یا صورتی ترکیب کنید تا فضای اتاق خواب را از حالت اسپرت خارج کرده و بعد عاشقانه تری به فضا هدیه دهد.

انتخاب رنگ طوسی برای کمد دیواری اتاق خواب

رنگ کرم برای کمد دیواری اتاق خواب

رنگ کرم نیز مانند رنگ سفید جذابیت بالایی داشته و یکی از رنگ هایی است که هم برای سبک های کلاسیک و هم مدرن قابل استفاده است. انتخاب رنگ کرم برای کمد دیواری اتاق خواب موجب می شود تا اتاق خواب شما فضایی شیک و مینیمال به خود بگیرد. همچنین این رنگ نیز می تواند اتاق خواب را دلباز تر نشان دهد و برای اتاق خواب های کوچک یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. ترکیب رنگ کرم با زرشکی، سبز و قهوه ای بسیار زیبا خواهد بود.

رنگ کرم برای کمد دیواری اتاق خواب

رنگ مشکی انتخابی خاص برای کمد دیواری اتاق خواب

یکی از خاص ترین رنگ به عنوان بهترین رنگ برای کمد دیواری اتاق خواب، مشکی است. رنگ مشکی از جذابیت بسیار بالایی برخوردار بوده و استفاده از آن برای کمد دیواری می تواند فضای اتاق خواب شما را فوق العاده لاکچری و لوکس نشان دهد. به خصوص اگر جنس کمد دیواری شما هایگلاس و براق باشد، این جذابیت بیشتر خواهد شد. البته در انتخاب رنگ مشکی باید به موارد مهمی دقت داشته باشید. اگر اتاق خواب شما کوچک است یا به میزان کافی نور خورشید به اتاق نمی تابد بهتر است که از انتخاب رنگ مشکی برای کمد دیواری اتاق خواب خود پرهیز کنید. چرا که این رنگ به دلیل دارک بودن خود موجب می شود تا فضای اتاق خواب تاریک تر دیده شود و کوچک تر و دلگیر تر به نظر برسد. رنگ مشکی با ترکیب رنگ هایی از جمله زرشکی، طلایی و سفید یک ترکیب چشم گیر و فوق العاده زیبا را به وجود خواهد آورد.

رنگ مشکی انتخابی خاص برای کمد دیواری اتاق خواب

انتخاب رنگ آبی برای کمد دیواری اتاق خواب

رنگ آبی از جمله رنگ هایی است که حس آرامش را منتقل می کند. از این رو می تواند به عنوان بهترین رنگ برای کمد دیواری اتاق خواب در نظر گرفته شود. رنگ آبی دارای طیف های مختلفی بوده و شما می توانید با توجه به سلیقه خود دست به انتخاب بزنید. همچنین می توانید دو یا سه طیف آبی را انتخاب کرده و هارمونی زیبایی را به وجود آورید. البته رنگ های روشن تر آبی جذابیت بیشتری داشته و برای اتاق خواب های کوچک نیز مناسب تر خواهد بود.

کمد دیواری اتاق خواب با طرح و رنگ چوب

رنگ چوب یکی از مناسب ترین و بهترین رنگ برای کمد دیواری اتاق خواب است. به خصوص اگر سبک کمد دیواری اتاق خواب شما کلاسیک است رنگ قهوه ای و رنگ چوب می تواند جلوه دکوراسیون را جذاب تر کند. این رنگ همیشگی بوده و هیچ موقع از مد نمی رود. اگر طرفدار سبک های کلاسیک هستید و می خواهید که اتاق خواب شیکی داشته باشید. توصیه می کنیم که از رنگ قهوه ای و یا رنگ چوب برای کمد دیواری اتاق خواب خود بهره مند شوید.

کمد دیواری اتاق خواب با طرح و رنگ چوب

سفارش کمد دیواری با رنگ دلخواه از فیسوود

در این محتوا دانستید که انتخاب بهترین رنگ برای کمد دیواری اتاق خواب به چه عواملی بستگی دارد و چه رنگ هایی جلوه زیباتری به کمد دیواری و اتاق خواب می بخشند. اما باید توجه داشته باشید که کیفیت و جنس کمد دیواری از رنگ آن مهمتر بوده و شما باید قبل از هر چیزی اقدام به سفارش کمد دیواری با کیفیت کنید. مرکز فیسوود یکی از بهترین مراکز فروش انواع کمد دیواری و تخت تاشو بوده و انواع جنس، طرح و رنگ را موجود دارد. در مرکز ما تمامی کمد دیواری ها از بهترین جنس چوب در بازار ساخته شده و شما می توانید با خیالی راحت، کمد دیواری مد نظر خود را در رنگ و طرح دلخواه سفارش دهید. اگر در زمینه انتخاب رنگ کمد دیواری و جنس آن نیاز به راهنمایی بیشتر دارید حتما به آدرس سایت ما مراجعه کرده و با مشاورین ما در تماس باشید تا مشاوره های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 16 =