کمد

کمد دیواری اتاق خواب کوچک مدل های جدید و شیک 2024

کمد دیواری اتاق خواب کوچک درب آینه ای

کمد دیواری به عنوان اصلی ترین تجهیزات اتاق خواب به شمار می رود. وجود کمد دیواری علاوه بر اینکه موجب دسته بندی منظم لباس ها و مرتب شدن فضای اتاق می شود در زیباسازی دکوراسیون اتاق و شیک نشان دادن آن نیز تاثیر بسزایی دارد. اما نصب کمد دیواری در هر اتاقی باید متناسب با ابعاد همان فضا به انجام برسد تا از کارایی فضای اتاق و زیبایی آن کم نکند. در این محتوا از سایت فیسوود می خواهیم در مورد کمد دیواری اتاق خواب کوچک و باید و نباید ها آن، توضیحاتی را در اختیار شما قرار داده و شما را راهنمایی کنیم. حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی کمد دیواری اتاق خواب کوچک

زیبا سازی دکوراسیون اتاق و استفاده از تجهیزات هیچ ارتباطی با کوچک یا بزرگ بودن فضای اتاق خواب ندارد. چرا که هر نوع اتاقی با هر اندازه ای اصول خاص و مناسب خود را دارد. یکی از این موارد طراحی کمد دیواری اتاق خواب کوچک است. اصولا در اتاق خواب های کوچک با فضای محدودی رو به رو هستیم. با این حال درون یک اتاق خواب علاوه بر کمد دیواری، تجهیزات و وسایل دیگر از جمله تخت، میز توالت، میز کار و غیره وجود دارد. از این رو طراحی کمد دیواری برای این اتاق باید به گونه ای انجام شود که فضای اتاق را منظم و مرتب نشان دهد و موجب کارآمد تر شدن فضا نیز شود. در واقع با طراحی و نصب اصولی این کمد دیواری دیگر نیازی به دیگر تجهیزات از جمله میز کار و یا میز توالت نخواهد بود. همچنین در این شرایط می توان از تمامی فضای دیوار حتی فضای زیر پنجره نی برای طراحی کمد دیواری استفاده کرد. بنابراین اگر اتاق خواب شما کوچک است  و قصد نصب کمد دیواری را دارید، نگران نباشید با طراحی اصولی می توانید به بهترین نحو اتاق خود را ساماندهی کرده و از تمامی فضای آن به صورت بهینه استفاده کنید.

کمد اتاق خواب کوچک

کمد دیواری اتاق خواب کوچک

مدیریت بهتر فضا در طراحی کمد اتاق خواب کوچک

همانطور که گفته شد در اتاق خواب های کوچک بهتر است به جای استفاده از تجهیزات زیاد و جا گیر اقدام به نصب کمد دیواری کرد. طراحی و نصب اصولی کمد دیواری در اتاق خواب کوچک موجب می شود تا تمامی لباس و دیگر وسایل ها به راحتی و به مرتب ترین روش در کمد قرار بگیرند. همچنین می توانید با یک تیر دو نشان بزنید و دیگر نیازی به چندین وسیله از جمله میز توالت و میز کامپیوتر نداشته باشید. به این ترتیب فضای اتاق خواب به بهترین نحو مدیریت خواهد شد و شما می توانید حتی از فضای بلا استفاده اتاق نیز بهره مند شوید. البته در کنار طراحی اصولی کمد دیواری و قفسه بندی آن باید به نوع رنگ بندی و اندازه ها نیز توجه ویژه ای شود. در ادامه به این موارد نیز اشاره خواهیم کرد.

نکات کلیدی در طراحی کمد دیواری برای اتاق کوچک

در نصب کمد دیواری اتاق خواب کوچک باید به موارد و نکات کلیدی توجه شود تا خروجی کار رضایت بخش باشد. برخی از مهمترین نکات را در ادامه خواهیم گفت.

اندازه گیری دقیق

حتما توجه داشته باشید که اندازه گیری ها باید بسیار دقیق باشد. چرا که کوچکترین اشتباه می توانید کل فرایند کار را دچار اختلال کند و موجب قناص شدن کمد دیواری شود و یا با اندازه های اتاق شما هماهنگ نباشد.

کمد دیواری اتاق خواب کوچک

از رنگ های خنثی و روشن استفاده کنید

شاید ندانید اما استفاده از رنگ های تیره و شلوغ برای کمد دیواری اتاق خواب کوچک محدود بودن فضای اتاق را بیشتر بولد می کند و اتاق شما را تنگ و شلخته نشان می دهد. پس یکی از مهمترین نکات در طراحی و نصب کمد دیواری در چنین اتاقی این است که از رنگ های روشن و خنثی استفاده کنید. همچنین بهتر است که از یک رنگ و یا نهایتا ترکیب دو رنگ برای کمد دیواری خود بهره مند شوید. اینگونه اتاق شما سبکی مینیمال خواهد داشت و ترکیب رنگ های روشن و خنثی نیز موجب دلباز تر شدن اتاق خواهد شد. از جمله بهترین رنگ های کمد دیواری برای اتاق خواب کوچک، می توان به رنگ های سفید، کرم، طیف های مختلف طوسی، استخوانی و غیره اشاره کرد.

تماس با تخت کمجا

استفاده از فضای بالایی اتاق

اگر فضای اتاق شما بسیار کوچک است و نمی خواهید که با عمیق تر کردن کمد دیواری این فضا را تنگ تر کنید، می توانید از فضای بالای اتاق و دیوار ها نیز استفاده کنید. ایجاد قفسه های متعدد در قسمت بالای دیوار ها می تواند به شما کمک کند تا فضای موجود را بهتر مدیریت کنید و کارایی اتاق خود را به بیشترین حد خود برسانید.

استفاده از آینه

حتما از آینه به عنوان درب کمد دیواری ها استفاده کنید. این کار علاوه بر افزایش زیبایی دکوراسیون موجب خطای دید شده و فضای اتاق را دلباز و بزرگ تر نشان می دهد. کمد دیواری با درب آینه ای پیشنهاد ما برای شما است.

کمد دیواری اتاق خواب کوچک درب آینه ای

کمد دیواری اتاق خواب کوچک درب آینه ای

استفاده از درب های ریلی

یکی از اشتباهات در طراحی درب کمد دیواری اتاق کوچک این است که از درب های معمولی باز شو استفاده می شود. این نوع درب ها برای باز و بسته شدن نیاز به فضای کافی دارند و همین مورد می تواند فضای اتاق را محدود تر کند و هنگام باز و بسته شدن به دیوار و یا دیگر وسایل برخورد کند. از این رو بهترین کار استفاده از کمد دیواری درب ریلی برای این اتاق ها خواهد بود. درب های ریلی برای باز و بسته شدن نیاز به هیچگونه فضایی نداشته و موجب شلخته دید شدن اتاق نیز نمی شود.

کمد دیواری اتاق خواب کوچک درب ریلی

کمد اتاق خواب کوچک

استفاده از فضای بلا استفاده دیوار

یکی از مهمترین نکات کلیدی در طراحی و نصب کمد دیواری اتاق خواب کوچک این است که از تمامی فضا های بلا استفاده دیوار نیز استفاده شود. شما می توانید از  فضای اطراف و زیر پنجره و بالای تخت بهره مند شوید و با نصب اصولی قفسه ها تمامی وسایل و ابزار های خود را درون آنها جای داده و فضای اتاق را سازماندهی کنید.

بهترین جنس کمد دیواری اتاق خواب کوچک

کمد دیواری از جنس های متنوعی تولید شده و قابل اجرا هستند. انتخاب بهترین جنس برای کمد دیواری اتاق خواب کوچک در واقع به سلیقه شما و نیاز اتاق خواب شما بستگی دارد. به طور کلی بهتر است برای چنین اتاق هایی از جنس هایی استفاده کنید که مقاومت و استحکام بالایی دارند. چرا که نحوه قرار دهی وسایل در این اتاق ها به صورت فشرده بوده و امکان ضربه و خراشیدگی بالا می رود. از این رو جنسی را انتخاب کنید که در برابر فشار، ضربه  و خراش از مقاومت بالایی برخوردار باشد. همچنین اگر میزان ورود گرد و غبار در اتاق شما زیاد است بهتر است از انتخاب جنس های شفاف و براق مانند هایگلاس، اجتناب کنید. چرا که به سرعت کثیف و لک می شود. از جمله ایده برای جنس کمد دیواری برای اتاق های کوچک جنس ممبران، ام دی اف، فایبرگلاس، پلی اورتان، پی وی سی، ملامینه، چوب و غیره است.

کمد دیواری اتاق کوچک

کمد دیواری اتاق کوچک

هزینه نصب کمد دیواری اتاق خواب کوچک چقدر است؟

هزینه نصب کمد دیواری اتاق خواب کوچک در مقایسه با اتاق خواب های بزرگ، کمتر خواهد شد. چرا که متریال استفاده شده برای فضای کوچک کمتر است. اما با این حال نمی توان تنها به این مورد اکتفا کرد. چرا که عوامل دیگری از جمله نوع طراحی، نحوه اجرایی کار، درخواست کارفرما، جنس کمد دیواری و غیره نیز در قیمت نهایی کار نصب کمد دیواری تاثیر گذار خواهند بود. شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت ها با شماره های درج شده در زیر تماس بگیرید و یا به آدرس سایت ما مراجعه کنید.

مشاوره رایگان و ارتباط مستقیم با کارشناس فروش

مرکز تخصصی تولید تخت کمجا و تاشو با پشتیبانی 10 ساله

سفارش کمد دیواری از فروشگاه معتبر فیسوود

اگر اتاق خواب شما دارای فضای کوچک و محدودی است و با این حال قصد نصب کمد دیواری را دارید، باید به فروشگاهی مراجعه کنید که کمد دیواری هایی مطابق اندازه اتاق خواب شما را موجود داشته باشد و بهترین کیفیت را به شما ارائه دهد. مرکز فیسوود یکی از معتبر ترین مراکز فروش انواع کمد، میز و تخت بوده و شما می توانید کمد دیواری مد نظر خود را با جنس و ابعاد دلخواه خود به ما سفارش دهید. برای دریافت لیست قیمت کمددیواری و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاورین فیسوود در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − یازده =